გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან, გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას. შევქმენით კითხვარი მოსწავლის სხვადასხვა სწავლის სტილის და ინტელექტის დასადგენად. ვიმუშავეთ პროცედურებზე. შევქმენით ფეიჯები ბლოგზე. გავეცანით მოსწავლეთა მხარდაჭერის დოკუმენტებს და შევქმენით ხარაჩო.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან, გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას. შევქმენით კითხვარი მოსწავლის სხვადასხვა სწა...
-
ტრეინინგის ბოლო დღეს მოვაწესრიგეთ პორტფოლიო. მოვისმინეთ ჯგუფის ყველა წევრის პროექტის პრეზენტაცია. ლამარა მაზმანიანმა წარადგინა პროექტი ტრად...
-
მეხუთე მოდულში გავეცანით განმავითარებელ შეფასების ფორმებს, ავიღეთ რესურსებიდან შეფასების რუბრიკები და გადავაკეთეთ. ერთმენეთს გავუზიარეთ პრო...
-
დღევანდელ ტრეინინგზე მოვისმინეთ პროექტის შინაარსი, სადაც გამოვყავით პრობლემები, თანამედროვე საზოგადოების საჭიროებები, აქტუალური თემები. გად...
Комментариев нет:
Отправить комментарий