გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან, გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას. შევქმენით კითხვარი მოსწავლის სხვადასხვა სწავლის სტილის და ინტელექტის დასადგენად. ვიმუშავეთ პროცედურებზე. შევქმენით ფეიჯები ბლოგზე. გავეცანით მოსწავლეთა მხარდაჭერის დოკუმენტებს და შევქმენით ხარაჩო.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან, გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას. შევქმენით კითხვარი მოსწავლის სხვადასხვა სწა...
-
ტრეინინგის ბოლო დღეს მოვაწესრიგეთ პორტფოლიო. მოვისმინეთ ჯგუფის ყველა წევრის პროექტის პრეზენტაცია. ლამარა მაზმანიანმა წარადგინა პროექტი ტრად...
-
მეხუთე მოდულში გავეცანით განმავითარებელ შეფასების ფორმებს, ავიღეთ რესურსებიდან შეფასების რუბრიკები და გადავაკეთეთ. ერთმენეთს გავუზიარეთ პრო...
-
გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან, გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას. შევქმენით კითხვარი მოსწავლის სხვადასხვა სწა...
Комментариев нет:
Отправить комментарий